خانه دکتری

خانه دکتری | سایت تخصصی آزمون دکتری

خانه دکتری

خانه دکتری | سایت تخصصی آزمون دکتری

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۳۹۵ از امروز دوشنبه ۱۶فروردین از سوی سازمان سنجش آموزش کشور 

به گزارش خانه دکتری، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ زودتر از زمان اعلام شده از امروز دوشنبه ۱۶ فروردین به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

 بدین وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۵ که ثبت نام و در آزمون مربوطه شرکت کرده اند می رساند، به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای داوطلبان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای انجام مرحله ارزیابی تخصصی، نتایج اولیه آزمون زودتر از زمان اعلام شده قبلی از امروز دوشنبه مورخ ۹۵/۱/۱۶ از طریق کارنامه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده خواهد شد.
 
تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به نشانی سایت مذکور با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رویت کارنامه اولیه خود اقدام نموده و در صورت لزوم نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

 زمان شروع انتخاب رشته: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از تاریخ سه شنبه ۹۵/۱/۱۷ لغایت روز شنبه ۹۵/۱/۲۱ می توانند برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل اقدام نمایند.


براساس انتخاب رشته بعمل آمده، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو نسبت به اعلام حدنصاب هر کد رشته محل و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) از طریق سایت موسسه مربوط در پایان هفته اول اردیبهشت ماه اقدام می نمایند.

 داوطلبان دارای حدنصاب مطابق اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو که برروی سایت هر موسسه قرار می گیرد لازم است براساس برنامه زمانی نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام برای سایر مراحل اقدام نمایند.

تذکر: بدیهی است عدم مراجعه و اقدام مطابق اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن موسسه می باشد و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت.
۹۵/۰۱/۱۷