خانه دکتری

خانه دکتری | سایت تخصصی آزمون دکتری

خانه دکتری

خانه دکتری | سایت تخصصی آزمون دکتری

دانشگاه هرمزگان بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ دانشجو می پذیرد.

به گزارش خانه دکتری، دانشگاه هرمزگان در راستای اجرای آیین نامه ۲۱/۷۷۹۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۵/۵ و اصلاحیه ۲۱/۹۶۴۷۴ مورخ ۱۳۹۴/۵/۲۴ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی بر ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر اقدام به پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد  از میان دانشجویان ممتاز ورودی ۹۱ و بعد دانشگاه هرمزگان و سایر دانشگاه های معتبر دولتی، تعداد محدودی دانشجو بدون شرکت در آزمون، برای نیمسال اول سال تحصیلی۹۶-۹۵ نموده است.

شرایط ثبت نام:
دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه)،که پس از گذراندن هفت نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحددرسی) به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و متقاضیان حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته شوند.

برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانشجویی کشور با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه هرمزگان (مجموع روزانه و شبانه)، که پس از گذراندن هفت نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی) به لحاظ میانگین کل جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و متقاضیان حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته شوند نیز مشروط بر این که معدل آنها تا پایان ترم ششم حداقل ۱۵ بوده و از ۰/۹۷ آخرین نفر ده درصد اول نیز کمتر نباشد می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان منوط به عدم تکمیل ظرفیت توسط دانشجویان ده درصد اول هر یک از آن رشته ها می باشد.

تذکر ۱: پذیرش در رشته تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تایید نهایی سازمان سنجش امکان پذیر است، بدیهی است تکمیل فرم تقاضا و ارائه اطلاعات هیچ حقی را برای متقاضیان جهت ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد نخواهد کرد.

تذکر ۲: دانشجویان دانشگاه هرمزگان می بایست فرم تقاضا را تکمیل نموده همراه با سایر مدارک موردنیاز تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱/۳۱ به گروه آموزشی مربوطه / دفتر استعدادهای درخشان تحویل دهند.

تذکر ۳: دانشجویان سایر دانشگاه ها می بایست فرم تقاضا را تکمیل نموده همراه با سایر مدارک موردنیاز تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱/۳۱ با پست پیشتاز به نشانی بندرعباس، دانشگاه هرمزگان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دفتر استعدادهای درخشان ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگه دارند. لطفا روی پاکت عنوان (پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۶-۹۵) و عنوان رشته حتماً ذکر شود.

مدارک مورد نیاز:
– فرم تقاضای تکمیل شده

– ریزنمرات دوره کارشناسی تا پایان ترم هفتم برای ورودی های مهر ۹۱

– ارائه گواهی برای دارندگان شرط ۲ در صورت وجود

– رزومه علمی و مستندات فعالیت های پژوهشی

– کپی شناسنامه و کارت ملی

رشته های دارای پذیرش:

رشته های هرمزگان

۹۵/۰۱/۱۷