خانه دکتری

خانه دکتری | سایت تخصصی آزمون دکتری

خانه دکتری

خانه دکتری | سایت تخصصی آزمون دکتری

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی، برای بار سوم تمدید شد و داوطلبان می توانند در روز ۲۳ فروردین نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام نمایند.

 خانه دکتری به نقل از خبرنگار مهر، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می شود و داوطلبان در مهلت یک روزه در ۲۳ فروردین ماه ۹۵ می توانند از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ همان روز نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 زمان برگزاری آزمون:  آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می گردد.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای پیش از برگزاری یر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

داوطلبانی که موفق نشده اند در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۵ ثبت نام کنند در این روز امکان این را دارند که از فرصت مجدد ثبت نام استفاده کنند.

علاوه بر فرصت برای ثبت نام جدید، افرادی که پیش از این هم ثبت نام کرده اند می توانند در این روز نسبت به ویرایش فرم تقاضانامه خود اقدام نمایند.

داوطلبان در ۵۹ رشته گروه پزشکی می توانند در این آزمون شرکت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای پیش از برگزاری یر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.
۹۵/۰۱/۱۷